Zoals ik al aankondigde was vanavond montage avond. Ik begon met het subframe aangezien de auto nog hoog in de lucht geheven stond. De montage verliep eigenlijk probleemloos. Lastig is het om de boutjes van de baksteun op het subframe vast te maken, deze kun je van onderaf lastig bereiken. Bij mijn klussen aan auto’s heb ik al eens een minderwaardige ringsleutel 13 verbogen en dat kwam nu erg goed van pas! Ik kon de moeilijks bereikbare boutjes toch aardig goed bereiken. Met de handrem weer netjes op spanning sloot ik de klus af en liet ik de Montecarlo weer op zijn wielen landen.
Tijd voor beide fusees. Ik had ze al klaarliggen maar ze moesten nu nog gemonteerd worden. Omdat ik dit proces nu al zo’n drie keer per kant had gedaan wilde alles makkelijk los. Zowel de fuseekogel als de stuurkogel gaven geen strijd en verlieten gedwee de fusee. Monteren was daarna eenvoudig, Het was allemaal niet zo spannend dus. Toch kostte het best weer wat tijd, ik startte om 19:30 en stopte om 23:15. Ik kon het niet laten om de auto even te starten en te checken of alles naar behoren functioneerde. Gelukkig ging dat, net als de rest van de avond, zonder problemen. Met een doekje en wat Glassex maakte ik de ruit nog even schoon, dan heb ik morgen beter zicht. Net meldde ik de schorsing af, klaar voor de keuring van morgenochtend!